Je bent hier > Producten/Diensten > Schadebijstand      
   

Schadebijstand
 
Schadebijstand van bij de aangifte tot bij de uitbetaling:
 
Als je vandaag een premie vergelijkt van een verzekering aangeboden door een bank of door een maatschappij die zonder tussenpersoon werkt, en die van een tussenpersoon zoals ons, zal veelal de bank of 'direct writer' goedkoper zijn. Naast het verschil in voorwaarden, mag je zeker de service niet uit het oog verliezen!
 
  • Heeft de bank ruime kantooruren?
  • Kan je de bankmedewerker buiten deze kantooruren persoonlijk bereiken of kom je op een telecentrale terecht waar ze enkel je boodschap noteren om de volgende dag door te geven naar de maatschappij?
  • Komt de bankmedewerker langs voor je woning te schatten, of bij een schadegeval? Of regelen zij alles achter hun bureau en dien je zelf langs te komen?
  • Volgen zij je schadegeval zelf op, of verwijzen zij je naar een telefoonnummer op de hoofdzetel waar een onbekende dossierbeheerder je dossier regelt. Maw fungeert je bank gewoon niet als brievenbus en dien je voor een stand van zaken zelf te bellen?
Laat één ding duidelijk zijn. Bij ons sta je bij schade niet alleen! Wij zijn geen kantoor dat je de papieren meegeeft en je aan je lot overlaat: NEEN!
 
  • Nadat wij op de hoogte zijn gebracht van je geleden schade en een bezoek nodig blijkt te zijn, komen wij graag ter plaatse om de omvang van de schade te bepalen. Trouwens, doordat we 24 uur op 24 uur bereikbaar zijn, kunnen we je - op het moment van het schadegeval - reeds telefonisch bijstaan en de nodige informatie meedelen wat je te doen staat.
  • Wij zorgen voor een vlotte samenstelling van het volledige dossier, dit om nodeloze vertragingen te vermijden. Wij bezorgen en helpen je met de nodige documenten (schade-aangifte, bestekken, gegevens tegenpartij opvragen, ...). Wij stellen indien nodig de juiste expert aan voor schatting van de schade en zijn ook steeds persoonlijk aanwezig bij de expertise (behalve bij autoschade). Wens je dat wij de herstelling (in natura) regelen, geen probleem !
  • Wij volgen stipt de briefwisseling en communicaties op tussen alle betrokken partijen. Wij noteren elke stap in het dossier (brieven, telefoons, bezoeken, ...) zodat wij je ten allen tijde kunnen informeren over de stand van zaken. Dit gebeurt op een actieve manier. Wij wachten niet af maar komen zelf tussenbeide als één van de partijen zijn verplichtingen niet tijdig nakomt.
  • In tal van schadedossiers hebben wij de bevoegdheid om zelf te regelen en uit te betalen, wat natuurlijk de snelheid van regelen ten goede komt.
  • Wij informeren je over welke stappen er nog mogelijk zijn, indien het dossier niet loopt zoals je zelf zou willen, tot zelfs voor de rechtbank.
Met andere woorden: je wordt gedurende de schadeafhandeling bijgestaan en geïnformeerd. Wij verdedigen je belangen ten opzichte van de maatschappij.
 
 

 
 
 
 
   
   
   
    Disclaimer | Privacy Charter | Belangenconflict | Duurzaamheid | Verbonden agent van DVV Verzekeringen
© 2003 - 2024 DVV Zakenkantoor BV - dvvzakenkantoor@dvv.be | Webdesign R-eBus